Brands&Bears mai adauga 'o felie' in comunicarea Hochland
Data publicarii: 20-02-2013 | Media
Noua campanie de comunicare dezvoltata de Brands&Bears pentru cascavalul feliat de la Hochland le propune consumatorilor o alternativa mai rapida pentru facut sandwichuri. Sub sloganul "Gata feliat, destept ambalat", spotul tv prezinta povestea feliei perfecte de cascaval Hochland.
"Am pastrat Conceptul de Creativitate in Bucatarie, completandu-l cu un nou episod din povestea Bucatarilor Hochland. Noul produs se adreseaza oamenilor activi care nu au timp nici macar sa taie o felie de cascaval.” - Cristian Bulfinschi, Director General Brands&Bears.
Dupa lungi cercetari, bucatarii Hochland au reusit sa gaseasca felia ideala de cascaval, cu dimensiunea potrivita pentru sandwichuri. Pachetul destept contine 8 felii, este usor de folosit si pastreaza pentru mai mult timp savoarea cascavalului, datorita faptului ca poate fi resigilat. Fie ca este feliat sau bloc, cascavalul Hochland are acelasi gust delicios. Beneficiul rational al produsului este rapiditatea si usurinta de a-l utiliza, cascavalul fiind deja feliat, sandwichurile se vor prepara numaidecat.
Ca si spotul anterior de cascaval, si acesta a fost produs de Saga Film, regia a fost semnata de Lawrence Jacomelli, iar DOP-ul vine de la sud de Dunare, dar cu un nume iberic, Krum Rodriguez.
Echipa care a participat la dezvoltarea campaniei este formata din:
Brands&Bears: Gabriel Coman (copywriter), Dan Dragan (art director), Felicia Bolboceanu (Account Manager).
Hochland: Andreea Marincescu - Marketing Manager, Adriana Mihali -Brand Manager, Corina Sarcinschi -Marketing Assistant.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil