Brands&Bears mai adauga 'o felie' in comunicarea Hochland
Data publicarii: 20-02-2013 | Media
Noua campanie de comunicare dezvoltata de Brands&Bears pentru cascavalul feliat de la Hochland le propune consumatorilor o alternativa mai rapida pentru facut sandwichuri. Sub sloganul "Gata feliat, destept ambalat", spotul tv prezinta povestea feliei perfecte de cascaval Hochland.
"Am pastrat Conceptul de Creativitate in Bucatarie, completandu-l cu un nou episod din povestea Bucatarilor Hochland. Noul produs se adreseaza oamenilor activi care nu au timp nici macar sa taie o felie de cascaval.” - Cristian Bulfinschi, Director General Brands&Bears.
Dupa lungi cercetari, bucatarii Hochland au reusit sa gaseasca felia ideala de cascaval, cu dimensiunea potrivita pentru sandwichuri. Pachetul destept contine 8 felii, este usor de folosit si pastreaza pentru mai mult timp savoarea cascavalului, datorita faptului ca poate fi resigilat. Fie ca este feliat sau bloc, cascavalul Hochland are acelasi gust delicios. Beneficiul rational al produsului este rapiditatea si usurinta de a-l utiliza, cascavalul fiind deja feliat, sandwichurile se vor prepara numaidecat.
Ca si spotul anterior de cascaval, si acesta a fost produs de Saga Film, regia a fost semnata de Lawrence Jacomelli, iar DOP-ul vine de la sud de Dunare, dar cu un nume iberic, Krum Rodriguez.
Echipa care a participat la dezvoltarea campaniei este formata din:
Brands&Bears: Gabriel Coman (copywriter), Dan Dragan (art director), Felicia Bolboceanu (Account Manager).
Hochland: Andreea Marincescu - Marketing Manager, Adriana Mihali -Brand Manager, Corina Sarcinschi -Marketing Assistant.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză