Brands&Bears mai adauga 'o felie' in comunicarea Hochland
Data publicarii: 20-02-2013 | Media
Noua campanie de comunicare dezvoltata de Brands&Bears pentru cascavalul feliat de la Hochland le propune consumatorilor o alternativa mai rapida pentru facut sandwichuri. Sub sloganul "Gata feliat, destept ambalat", spotul tv prezinta povestea feliei perfecte de cascaval Hochland.
"Am pastrat Conceptul de Creativitate in Bucatarie, completandu-l cu un nou episod din povestea Bucatarilor Hochland. Noul produs se adreseaza oamenilor activi care nu au timp nici macar sa taie o felie de cascaval.” - Cristian Bulfinschi, Director General Brands&Bears.
Dupa lungi cercetari, bucatarii Hochland au reusit sa gaseasca felia ideala de cascaval, cu dimensiunea potrivita pentru sandwichuri. Pachetul destept contine 8 felii, este usor de folosit si pastreaza pentru mai mult timp savoarea cascavalului, datorita faptului ca poate fi resigilat. Fie ca este feliat sau bloc, cascavalul Hochland are acelasi gust delicios. Beneficiul rational al produsului este rapiditatea si usurinta de a-l utiliza, cascavalul fiind deja feliat, sandwichurile se vor prepara numaidecat.
Ca si spotul anterior de cascaval, si acesta a fost produs de Saga Film, regia a fost semnata de Lawrence Jacomelli, iar DOP-ul vine de la sud de Dunare, dar cu un nume iberic, Krum Rodriguez.
Echipa care a participat la dezvoltarea campaniei este formata din:
Brands&Bears: Gabriel Coman (copywriter), Dan Dragan (art director), Felicia Bolboceanu (Account Manager).
Hochland: Andreea Marincescu - Marketing Manager, Adriana Mihali -Brand Manager, Corina Sarcinschi -Marketing Assistant.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri